روزای خوبی پشت این روزای من نیست
فرقی میان طعم شراب و شرنگ نیست....
اینو شاعر میگه خب؟
یه جا هم خواننده! میگه
اگه ادم پای دلش وایسه تهش هرچی بشه خودش خواسته
منم اوضام زیاد روبراه نیست
اماحس خوبی از دوست داشتنم دارم
و باتموم اتفاقات ناگوار و ناخواسته شکایت نمیکنم....
اما حواست باشه یک ماهی که اینطوری گذشت من باید از اتمام اینطوریه هفته باخبر میشدم
اندر احوالات من
ﺩﯾـﺪﻩ ﺍﯼ ﺷــﯿﺸــﻪ ﻫـﺎﯼ ﺍﺗـﻮﻣﺒــﯿﻞ ﺭﺍ ﻭﻗـﺘـﯽﺿﺮﺑــﻪ ﺍﯼ ﻣــﯽ ﺧـﻮﺭﻧـﺪ ﻭ ﻣـﯽ ﺷـﮑﻨـﻨـﺪ !؟
ﺩﯾــﺪﻩ ﺍﯼ ﺷـﯿﺸــﻪ ﺧــﺮﺩ ﻣــﯽ ﺷــﻮﺩ
ﻭﻟــﯽ ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧﻤــﯽ ﭘﺎﺷــﺪ !؟
ﺍﯾـــﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﻫﻤـــﺎﻥ ﺷــﯿﺸــﻪ ﺍﻡ ؛
ﺧــﺮﺩ ﻭ ﺗــﮑـﻪ ﺗــﮑــﻪ ،
ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧـﻤـــﯽ ﭘــﺎﺷـﻢ ﻭﻟـــﯽ ﺷــﮑـﺴﺘـــﻪ ﺍﻡ . . ...
____________________________________________
همه ی متن های سنگین و ترانه های غمگین وصف حال منند
حال منی که خودم هم نمیدونم چمه!!!!!!
میدونم دقیقن ناراحتم و از یک کمبود رنج میبرم
اما نمیتونم توصیف کنم چمه در عین حالی که ظاهرا شرایط خوبی دارم
*) عمیقن از حضور بدرد نخور خودم تو زندگی خعلیا متنفرم.... اما علی رقم همه ی تلاش ها نتونستم کاری واسه خودم یا طرف مقابلم بکنم و این یعنی اوج نابودی شخصیتم
*) یه حرف هایی دارم که مدام با خودم تکرار میکنم اما کسی نیست که این هارو بهش بگم
به دو دسته تقسیم میشن:
یا که میدونم هیچ کدوم از اطرافیان درک نخواهند کرد
یا که میدونم هیچ مخاطبی حاضر به شنیدنش نیست
*) تو تنهایی یه نفر سهیم هستم
و در این مورد میخوام که بمیرم اما اون بهم نگه که کسی رو ندارم....
*) احساس میکنم بین تناقض هایی که میبینم ارزش خودم کم شده